Mentenanta / ajutor tehnic

Întreținerea computerului implică toate procesele care mențin stațiile de lucru individuale actualizate, securizate și fără software rău intenționat.

În timp ce întreținerea calculatorului este adaptată pentru a satisface nevoile afacerii și utilizatorilor dvs., întreținerea noastră preventivă (mentenanta) include în general:

 

Backup-uri de date

Defragmentarea hard diskului

Actualizări ale sistemului de operare

Curatarea Registrilor

Actualizări de securitate și patch-uri

Actualizări ale aplicațiilor antivirus

Scanare antivirus

Verificarea componentelor interne a echipamentelor;

Verificare conectivitate retea si/sau internet (corectare setari retea si/sau internet);

Setare puncte de restaurare pentru sistemele de operare care permit acest lucru;

Realizare copii de siguranta pentru fisierele importante ale sistemului de operare;

Verificare politici de securitate si depistare intruziuni/vulnerabilitati;

Creare si intretinere conturi de acces utilizatori;

Creare si intretinere share-uri, inclusiv drepturi utilizatori;

Optimizare configuratie sistem operare;

Intretinerea preventiva a calculatoarelor se poate face de la distanță. Cu toate acestea, putem trimite tehnicieni la computer pentru a efectua întreținerea fizică a sistemului dvs. pentru a elimina acumularea murdăriei care ar putea interfera cu performanțele de răcire și / sau tastatură sau mouse.

Uneori este nevoie de o reinstalare, din diverse motive atunci cand se impune facem reistalarea in cadrul contractului de mentenanta. Reinstalarea presupune: salvarea datelor, refacerere aplicatiilor, a setarilor de back-up, restaurarea datelor;

 

Intretinere integrata a intregii retele presupune:

 

Identificare si management retea locala (local dar si de la distanta, inclusiv creearea unei topografii a retelei cu adrese si nume echipamente pentru o identificare rapida a eventualelor probleme si solutionarea acestora, creearea unei documentatii suplimentare pentru acces remote sau local la echipamente);

Etichetare software si denumire echipamente (  denumiri, acces domeniu, acces share-uri, etc);

Configurare locala sau de la distanta a echipamentelor (suport tehnic, verificari, modificari configuratii server / client);

Management server fisiere (optimizare constanta inclusiv proceduri lunare de verificare integritate date atat hardware cat si software, monitorizare atribute SMART, scanari software, etc);

Management server Active Directory / Domain Controller (adaugare useri / computere, modificari drepturi de acces, creeare grupurilor si mentenanta acestora, mentenanta lista useri / computere / deviceuri, stabilirea si implementarea unei solutii de politica de securitate locala si globala);

Management print server (configurare si mentenanta (software) locala sau de la distanta, adaugare device-uri in AD, configurarea acestora pentru a fi accesibile independent de sistemul de operare – daca producatorul echipamentului ofera aceasta functie);

Management server DHCP/DNS (configurare, creeare rezervari, optimizare comunicare retea, mentenanta acces computere / utilizatori);

Proceduri de suport tehnic avansat(inclusiv online / remote), inclusiv suport de tip help-desk pe perioada orara determinata prin contract pentru o solutionare rapida a problemelor.

Proceduri de backup software si hardware

Proceduri de verificare a componentelor interne a echipamentelor

Consultanta si recomandari pentru imbunatatirea performantelor retelei IT

Consultanta si recomandari pentru viitoarele achizitii IT.

Pentru a dezvolta un plan de servicii IT care să corespundă nevoilor dvs. de afaceri:

Contactați-ne

Mobil:                  +40722205825
Telefon/Fax:        +40212102178
Mail: office@sys.ro